Home
Strona główna / Jak możemy Ci pomóc? / Działam w programach partnerskich

Działam w programach partnerskich

  • promując swoich partnerów, potrzebujesz działać na dużą skalę – w tym biznesie liczą się zasięgi, które można zyskać przez prowadzenie wielu stron,
  • strony te trzeba zapełnić treścią, którą ciężko jest tworzyć na taką skalę na własną rękę,
  • dzięki platformie Writers.pl możesz zwielokrotnić własne moce przerobowe i poczynić znaczne oszczędności (m.in. na drodze sprytnego dysponowania pieniędzmi, różnicowania stawek czy automatyzacji kluczowych procesów),
  • wykonujemy na zlecenie recenzje wskazanych produktów, rankingi, artykuły zapleczowe oraz specjalistyczne, a nawet prowadzimy całe blogi – zdecyduj, czego Ci potrzeba i przekonaj się, co potrafią nasi copywriterzy!

Jeśli żyjesz (bądź chcesz żyć) z działania w programach partnerskich, musisz mieć świadomość, że wiąże się to z tworzeniem ogromnej ilości contentu. Potrzebujesz stron internetowych i blogów, na których będziesz mógł zamieszczać banery, linki partnerskie i inne materiały reklamowe, ale przede wszystkim potrzebujesz treści, która zapełni wszystkie te witryny. Dowiedz się, co możemy Ci zaoferować, jeśli zdecydujesz się korzystać z platformy Writers.pl. Oceń sam, co będzie dla Ciebie korzystniejsze – czasochłonna, samodzielna produkcja tekstów, czy może skorzystanie z umiejętności i doświadczenia ludzi, dla których błyskawiczne tworzenie treści na zlecenie to chleb powszedni.

Dobrze wiemy, czego Ci potrzeba!

Technik pozycjonowania jest wiele, przy czym jeśli działasz w programach partnerskich, a nie jesteś sławnym blogerem z setkami tysięcy obserwatorów, dobrze jest skupić się na mnożeniu contentu. Tworząc dziesiątki, czy nawet setki stron WWW, w ramach których będziesz mógł promować przeróżne produkty, zwiększysz swoje zasięgi, a tym samym szanse na pokaźne zarobki. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że do każdej z takich witryn warto zbudować zaplecze SEO, będziesz potrzebował naprawdę sporo tekstu. Czy jedna osoba podoła takiemu zadaniu? Być może tak, ale warto się zastanowić, czy jest sens działać w pojedynkę na tak dużą skalę. Korzystając z pomocy copywriterów, możesz wielokrotnie zwiększyć moce przerobowe, a tym samym obsługiwać wiele stron i efektywnie promować kilku czy kilkunastu partnerów jednocześnie. Im więcej autorów zaprosisz do współpracy, tym większe możliwości staną przed Tobą otworem.

Sam zadecydujesz, jak rozdysponować swoje pieniądze

Nie jest tajemnicą, że przy tak dużej skali działania liczy się każda wynegocjowana złotówka. W ramach platformy Writers.pl umożliwiamy samodzielne ustalanie stawek – możesz dobrać copywriterów, którzy będą pisali teksty za dokładnie taką kwotę, jaką im zaoferujesz. Jednocześnie umożliwiamy tworzenie różnych projektów i kontrolę jakości treści w każdym z nich. Tym samym możesz sterować budżetem w taki sposób, żeby inwestować więcej grosza w najlepiej zarabiające witryny (i zamawiać na nie content najlepszej jakości); z kolei na potrzeby stron zapleczowych w zupełności wystarczą przeciętne teksty, które możesz zlecać po znacznie niższych stawkach. Ponieważ nie będą one wymagały długiego researchu i zbyt ciężkiej pracy, copywriterzy będą mogli tworzyć je taniej, szybciej i w większych ilościach. Zasadniczo przez Writers.pl możesz zamówić treści o trzech stopniach jakości: przeciętnej, dobrej i bardzo dobrej. Te najlepsze to na przykład artykuły poradnikowe i specjalistyczne, które wymuszają duży nakład pracy. Z kolei te najtańsze, mimo niskiej ceny, wciąż są unikalne oraz poprawne językowo.

Umożliwimy Ci automatyzację kluczowych procesów

Przy dużej skali działania warto automatyzować wszystko, co tylko się da. We Writers.pl mamy tego głęboką świadomość i wychodzimy naprzeciw potrzebom swoich klientów. Najlepszym dowodem na szczerość naszych intencji może być fakt, że udostępniamy API, za pomocą którego można podłączyć do nas swoje skrypty czy systemy. Pozwala to na usprawnione dodawanie nowych zleceń i odbieranie tekstów, które zostały już wykonane przez naszych autorów. Nie musisz obawiać się o ich unikalność – ponieważ zintegrowaliśmy platformę z CopyScape, wszystkie teksty są sprawdzane przez system pod kątem plagiatu jeszcze przed odesłaniem ich do klienta. Jak widać, my także doceniamy możliwości automatyzacji i staramy się wprowadzać ją w życie także we własnym biznesie. Decyzja o udostępnieniu API ma dla Ciebie, jako uczestnika programów partnerskich, szczególne znaczenie.

Automatyzując procesy zamawiania i publikowania oryginalnych treści na swoich stronach, możesz liczyć na ogromne oszczędności. Oszczędzisz dzięki temu nie tylko cenny czas, ale też pieniądze, które w przeciwnym razie musiałbyś przeznaczyć na wypłatę dla dodatkowej osoby odpowiedzialnej za regularną publikację tekstów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Za pośrednictwem Writers.pl możesz zamówić dowolny typ treści – oferujemy każdy rodzaj tekstów, który mógłby Cię zainteresować. Aby ułatwić Ci orientację w naszych usługach, prezentujemy poniżej treści najbardziej przydatne z punktu widzenia osoby uczestniczącej w programach partnerskich/afiliacyjnych. Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz te z nich, które najbardziej pasują do Twojej działalności:

Recenzje produktów
Przez Writers.pl możesz zlecić napisanie unikalnych recenzji produktów, które masz zamiar wypromować. Nie boimy się żadnych tematów i nie stronimy od zajmowania się wąskimi, mało znanymi branżami. Napiszemy zarówno recenzje książek, jak i sokowirówek, prostownic czy okien dachowych. Wszystko, co musisz zrobić, to podać nam suchą specyfikację i wskazówkę co do tego, w jakim stylu/na jaką stronę mają zostać napisane teksty. Całą resztą zajmą się nasi autorzy. Możemy recenzować produkty w oderwaniu od siebie, ale też układać je w szersze zestawienia, na przykład w...

Rankingi
Bardzo skuteczną, a przez to popularną techniką promowania produktów jest tworzenie rankingów. Internauci uwielbiają takie zestawienia – dzięki temu zyskują szerszy ogląd na rynkową ofertę i o wiele łatwiej podjąć im decyzję o wyborze konkretnej propozycji. Popularność rankingów jest dość oczywistym wynikiem funkcji, jaką pełni dziś Internet. Korzystamy z niego głównie w poszukiwaniu informacji, także podczas robienia zakupów. To właśnie w sieci upatrujemy fachowych opinii na temat poszczególnych produktów i porównujemy ze sobą ich specyfikacje, chcąc podjąć odpowiedzialną decyzję. Zamiast samodzielnie zestawiać różne propozycje, możemy też skorzystać z gotowych porównań. Jeśli dodatkowo produkty będą ułożone w konkretnej kolejności – albo przynajmniej te najbardziej godne naszej uwagi zostaną w jakiś sposób wyróżnione – odejmuje nam to dużo pracy. Inna sprawa, że zlecając tworzenie takich zestawień, można w łatwy sposób wypromować produkty swoich partnerów albo nienachalnie umacniać wizerunek konkretnych marek. Przykład? Możesz zamówić u nas rankingi najlepszych spalaczy tłuszczu, a my postaramy się, aby to właśnie produkty Twojego partnera wypadły w nich najbardziej kusząco.

Artykuły zapleczowe
Chętnie zamawiane „zapleczówki” charakteryzują się jakością pośrednią pomiędzy najprostszymi preclami a pełnowartościowymi tematycznymi artykułami. Dłuższe (i droższe) od precli, mają tą przewagę, że wywierają lepszy wpływ na SEO. Zleca się je po to, aby umieścić je na zapleczu pozycjonerskim – blogach i stronach, które nie są naszym numerem jeden, ale służą promowaniu docelowej witryny i podnoszeniu jej pozycji w wyszukiwarce. Niestety samo tworzenie zapleczówek nie zapewni nam stałego miejsca w TOP10 – liczy się także cała masa innych czynników rankingowych. Wiadomo jednak, że kluczowym kryterium przy ustalaniu pozycji strony w Google są linki przychodzące (ich liczba, ale też ich jakość). Suche, wlepiane na chybił-trafił odnośniki przynoszą przy tym więcej szkody niż pożytku. Linki powinien otaczać unikalny, wartościowy tekst, który będzie się nadawał do czytania przez człowieka, a nie tylko do skanowania przez algorytm. Zaplecza SEO to często komentowane blogi, które budują dobry grunt pod lajki i udostępnienia – takiej szansy nie powinno się zmarnować!

Przy tworzeniu zaplecza warto skupiać się na rozbudowywaniu jego poziomów, umiejętnym wplataniu słów kluczowych i zamieszczaniu linków wewnętrznych. Wszystko to jest ważne, natomiast znowu – szkieletem całej tej konstrukcji musi pozostawać treść. Jeśli działasz w programach partnerskich, najprawdopodobniej nie masz czasu, aby tworzyć teksty na główne strony, a co dopiero na strony wspierające. Tymczasem nie mogą to być treści pisane po macoszemu – nawet artykuły zapleczowe powinny być ciekawe i dobrze sformatowane. W końcu w dużej mierze od tego zależy, czy dany link zadziała.

Oferujemy tworzenie spójnych artykułów, które są poprawne gramatycznie i stylistycznie, nie zawierają błędów i mają urozmaiconą, atrakcyjną strukturę. Zamówione teksty będą się trzymać tematyki pozycjonowanej strony. Wartość merytoryczna takich artykułów jest przeciętna – żeby je pisać, nie potrzeba specjalistycznej wiedzy – dlatego też są one atrakcyjne cenowo. Na mniej popularne bądź zapleczowe strony możesz więc przeznaczyć mniej pieniędzy, wciąż uzyskując unikalny i skuteczny w zamierzonym działaniu content.

Artykuły na blogi
Pod wspólnym szyldem „Artykuły” oferujemy także artykuły tematyczne, poradnikowe i specjalistyczne, które wymagają dłuższego researchu, obycia w temacie i fachowej wiedzy. Doskonałą formą publikacji podobnych treści są blogi, których prowadzenie – zwłaszcza w Twojej branży - przynosi doskonałe efekty. Zyskując regularnych i zaangażowanych czytelników, będziesz w stanie lepiej promować produkty swojego partnera. Jeśli zasięgniesz pomocy u profesjonalnych autorów, Twoje dotychczas prowadzone strony zdobędą większe zasięgi. Niewykluczone, że któryś z blogów osiągnie naprawdę znaczący sukces, a utrzymywanie się z programów afiliacyjnych stanie się czymś, co przychodzi naturalnie i bez żadnego wysiłku.

Żeby prowadzenie bloga mogło być efektywne, potrzeba na to czasu i umiejętności, a przede wszystkim systematyczności. Artykuły powinny być dodawane w określonych odstępach czasu – w przeciwnym razie strona będzie wydawać się martwa i nie będzie zachęcała do aktywności odwiedzających ją użytkowników. Dlatego też oferujemy nie tylko pisanie pojedynczych postów na zamówienie, ale też regularne prowadzenie strony. Musisz tylko dobrać ekipę copywriterów (najlepiej sugerując się ich ocenami, specjalizacją i jakością tworzonych treści) oraz dać im niezbędne wskazówki. Jaki styl pisania Cię interesuje? Jaką tematykę preferujesz? Czy wszystkie posty mają być sponsorowane i nawiązywać do produktów promowanych w ramach sieci partnerskich, czy może część artykułów ma być po prostu powiązana z szerszym tematem?

Pamiętaj – dla autorów działających przy Writers.pl nie ma dziedzin obcych bądź niemożliwych do zgłębienia. Możesz zamówić u nas wspomniane wcześniej recenzje, typowe poradniki, specjalistyczne, branżowe artykuły oraz teksty ściśle skupione na samej reklamie. Wszystko zależy od tego, czego oczekujesz i w jaki sposób chcesz promować dane produkty, a także jak wyglądają Twoje umowy z partnerami. Dobry copywriter jest w stanie stworzyć atrakcyjny content, który wyróżni Twoje strony na tle konkurencji i sprawi, że czytelnik chętnie podejmie pożądaną akcję – kliknie w link, przejdzie do sklepu partnera, zapisze się do listy mailingowej, dokona zakupu. Możesz podawać nam gotowe tematy i wyznaczać bardzo szczegółowe wytyczne, do których będziemy się stosować. Druga metoda to wskazanie rzeczy, które mamy promować i pozostawienie wolnej ręki w kwestii szczegółowych tematów i obieranych przez nas metod.

Poprawnie prowadzone blogi wywrą korzystny wpływ na SEO – Twoi partnerzy, ale i Ty sam możecie wiele zyskać dzięki zbudowaniu sieci linków przychodzących. Dobre treści, najlepiej takie zawierające słowa kluczowe, ściągną dodatkowy ruch z Google'a. Mało tego – zwiększysz szanse na to, że wytworzy się efekt poczty pantoflowej. Czytelnicy, którzy polecają sobie nawzajem dane teksty, tym samym przyciągają na stronę jeszcze większą liczbę użytkowników. A przecież właśnie na tym, czyli na dużych zasięgach, powinno Ci zależeć!

Podsumowanie

Jeśli zajmujesz się promowaniem cudzych produktów i chcesz się z tego utrzymać, nie będąc popularnym blogerem czy influencerem, musisz popracować nad skalą swoich działań. Nie wypracujesz ogromnych zasięgów pracując na własną rękę, a przynajmniej nie w tak krótkim czasie – opracowywanie tematów, research, pisanie i publikacja to bardzo czasochłonne zajęcia. Żeby odnieść sukces w tym biznesie, kluczowy jest outsourcing tworzenia treści. Jeśli dodamy do tego daleko posuniętą automatyzację i fakt, że udostępniamy swoje API, współpraca z Writers.pl pomoże Ci w szybkim tempie zbudować potrzebną skalę, a przy tym zaoszczędzić czas i pieniądze.